Premiera „50 Shades of Grey”

50-shades-of-grey-official-trailer-01

fifty-shades-grey

Cincizeci de umbre a lui Grey..hmm, despre aceste volume mi-a povestit o prietena acum un an si ceva si era foarte incantata , curioasa fiind am inceput sa citesc si eu pe telefon dar dupa ce am citit 50 de pagini am renuntat deoarecere erau prost scanate si ma chinuiam, dar stiam in mare povestea de la tipa respectiva. Apoi, a aparut filmul care a devenit in scurt timp un fenomen interntional. Pana si pe site-uri de femei au aparut deja articole precum „7 trucuri sexuale pe care merita sa le incerci din 50 Shades of Grey.” Stiam ca intodeauna cartea este mai buna ca filmul si de multe ori filmul dezamageste pentru ca nu poti incadra in doua ore toata actiunea am decis cu doua prietene sa mergem la cinema sa-l vizionam. Ne luam bilete, toate bune frumoase, undeva la jumatatea salii de unde se vedea perfect. Inceputul il stiam deja pentru ca citisem cartea, insa actrita care joaca rolul principal imi aminteste foarte mult de o prietena din copilarie si a fost ciudat gandul acesta. Sa revenim la film. Un cliseu destul de comun, ea fiind virgina, studenta la filologie se indragosteste de un om de afaceri putred de bogat plin de fantezii bizare imbinate cu sado masochism. Era evident,nu? Sa fim seriosi majoritatea de genul acestora au fantezii ciudate. Fanteziile lui constau in faptul ca el sa domine , jocul se desfasura in felul urmator: el era „dominantul” si ea „dominata” si trebuia sa se supuna tuturor cerintelor sale sexuale. Anastasia era genul de copila care inca mai viseaza la dragoste ca in poveste cu Fat-Frumos dar se pare ca nu a dat de persoana potrivita. Grey ii arata si „camera de joaca” unde detinea o impresionanta colectie de catuse, biciuri si chestii de genul. Intr-un final o dezvirgineaza la modul clasic pentru inceput insa acesta a fost doar un mijloc pentru a-si atinge scopul. O pune sa semneze un contract prin care sa devina „dominata” lui , el fiind cele care stabileste regulile jocului care puteau fi negociate, altfel ii promite despartirea. Reguliile erau foarte stricte, printre care ea nu avea niciodata sa voie sa doarma cu „dominantul” ci intr-o camera separata.Ea fiind foarte indragostita de el accepta aceste fantezii de dragul lui pana in momentul cand acesta o „pedepseste”, lovind-o de sase ori cu cureaua . Ingrozita de sadismul omului de care s-a indragostit aceasta pleaca si ii ordona sa nu se mai apropie de ea niciodata. Un film bunicel , dupa parerea mea, nu m-am plictisit dar se putea si mai bine. Am inteles ca vor urma inca doua parti pentru volumele urmatoare . Ce sa zic, depinde si de gusturi , a fost un cliseu destul de comun , cu fata naiva si domnul bogatas. Ideea in sine a povestii este una foarte profunda „Cat poti sa induri in materie de sex pentru a-ti satisface partenerul pe care il iubesti?”

4 gânduri despre “Premiera „50 Shades of Grey”

Lasă un comentariu